Meest gestelde vragen

Hoe bestel ik bij HippeHangmatten.nl?
Methode 1/ Direct:  Plaats het artikel(en) van uw keuze in de winkelwagen door op de button “in winkelwagen” te klikken. Ga naar het winkelwagen logo (rechts bovenin website) om uw bestelde product(en) te kunnen zien om vervolgens te klikken op “doorgaan naar afrekenen”. Vul hier uw gegevens in en doorloop de aangegeven stappen. Pas als u op de knop “bestelling plaatsen” drukt, is uw bestelling bij hippehangmatten.nl definitief en zal het bestelproces in gang gezet worden.

Methode 2/ Per Email: U verstuurt een bestel email naar  met daarin vermeld:

  • Uw bestelling o.v.v. artikelnaam, de gewenste aantallen van het desbetreffende artikel
  • NAW gegevens t.b.v. factuur en het gewenste afleveradres
  • Uw telefoonnummer en emailadres
  • Bij een zakelijke bestelling het BTW nummer

Na ontvangst en lezen van uw e-mailbestelling ontvangt u binnen 2 dagen een factuur met hierop alle benodigde informatie, inclusief de bankgegevens van Hippe Hangmatten. Na ontvangst van betaling zal het bestelproces in gang gezet worden. Om uw bestelling zo spoedig mogelijk te laten verlopen adviseren wij u om na overboeking ons hiervan op de hoogte te stellen.

Ontvang ik een orderbevestiging van mijn geplaatste bestelling?
U ontvangt na de door u geplaatste bestelling binnen 24 uur een orderbevestiging met uw factuur in uw inbox voor uw eigen administratie.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of een wijziging doorvoeren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen en/of annuleren, adviseren wij u contact op te nemen via 

Ik wil graag iets van het merk Amazonas bestellen wat niet ( meer) online staat. Kan ik dit dan wel bestellen?
U kunt hierover contact opnemen met de Klantenservice. Er zijn vaak diverse mogelijkheden om toch uw gewenste artikel te leveren.

Is het ook mogelijk om een ander afleveradres te kiezen bij bestellen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces krijgt u de mogelijkheid bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens om één ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt uzelf digitaal. Heeft u recht op een meegeleverd kado, dan wordt deze tezamen afgeleverd met de bestelling op het opgegeven afleveradres. Met uitzondering van een te ontvangen kortingsvoucher, deze wordt verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres van de bestelling.

Welke (ophang)accessoires passen bij mijn gewenste hangmat/hangstoel?
Bij elk te bestellen artikel vind u in de producttekst de verschillende ophangsystemen, standaarden die bij dit specifieke artikel te combineren zijn.

Welk kado krijg ik bij mijn bestelling?
Het kado wordt bepaald op basis van het totaalbedrag van uw afgeronde bestelling, exclusief verzendkosten en afgeprijsde producten (het aantal artikelen is niet relevant). Voor de uitgebreide voorwaarden klik hier.