Veelgestelde vragen: BEZORGEN

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • Via welke (koeriers)dienst wordt mijn bestelling geleverd?
  • Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben ten tijde van de bezorging?
  • Hoe kan ik de bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres?

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Per bestelling wordt er eenmalig bezorgkosten in rekening gebracht, ongeacht het aantal artikelen.

  • Nederland: € 5,95
  • Belgie: € 6,95
  • Luxemburg: € 9,95
  • Duitsland: € 9,95
  • Oostenrijk: € 12,50

Mocht uw land hier niet genoemd worden, neem dan contact op met de Klantenservice en informeer eerst naar de mogelijkheden en de kosten van verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De bezorging zal ca 1-7 werkdagen na het in gang zetten van het bestelproces (afhankelijk van de gekozen betaalwijze en de verzendpartij) plaatsvinden. De exacte levertijd is afhankelijk van de afzender. Wij verzenden rechtstreeks uit voorraad en/of vanuit het Warehouse.

Vanuit Warehouse: de door u bestelde Amazonas artikelen die op het moment van bestellen bij HippeHangmatten.nl niet meer op voorraad zijn, die worden rechtstreeks verzonden vanuit het Warehouse van Amazonas Duitsland om zo de zo de snel mogelijkste levering voor u te kunnen garanderen. De levertijd bedraagt dan ca 4-7 werkdagen.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?
De leveringsdagen zijn afhankelijk van met welke transporteur uw bestelling wordt verzonden. Doorgaans worden de artikelen geleverd van maandag t/m vrijdag met uitzondering van de feestdagen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Die mogelijkheid is er nu nog niet.

Via welke (koeriers)dienst wordt mijn bestelling geleverd?
Levering rechtstreeks via HippeHangmatten.nl vindt hoofdzakelijk plaats via PostNL of DPD.
Levering af fabriek vindt plaats via DPD of een koeriersdienst.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben ten tijde van de bezorging?
Het kan zijn dat de transporteur uw bestelling bij uw buren aflevert of een andere poging doet om u te bereiken (tot 3x). In beide gevallen word u hierover geïnformeerd door de transporteur / koerier. U kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met de Klantenservice. We zullen u dan zo spoedig mogelijk inlichten over waar uw bestelling is. Indien de bestelling na drie keer aanbieden nog niet aangenomen is, dan zal het retour gezonden worden. Hippe Hangmatten is niet verantwoordelijk voor het “niet thuis” zijn van de consument, waardoor de kosten voor het opnieuw verzenden van de bestelling voor rekening zal zijn voor de consument.

Hoe kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres?
Dit kan aangegeven worden tijdens het bestelproces bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens. Hier kunt u een ander afleveradres opgeven. De factuur ontvangt uzelf digitaal. Heeft u recht op een meegeleverd kado, dan wordt deze tezamen afgeleverd met de bestelling op het opgegeven afleveradres. Met uitzondering van een te ontvangen kortingsvoucher als kado, deze wordt verstuurd naar het bij ons bekende emailadres van de bestelling.


 

Veelgestelde vragen: RETOURNEREN

  • Is retourneren altijd mogelijk?
  • Wat doe ik met een opengemaakte verpakking als ik wil retourneren?
  • Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug als ik retourneer?
  • Als ik retourneer moet ik dan ook mijn bijgeleverd kado mee terug sturen?

Is retourneren altijd mogelijk?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren/gratis kado en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [encrypted_email text=””]info@hippehangmatten.nl[/encrypted_email]  of het online retourformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wilt u een ander artikel hiervoor in de plaats bestellen, dan kunt u online een nieuwe bestelling plaatsen en betalen.

Wat doe ik met een opengemaakte verpakking(en) als ik wil retourneren?
Het artikel zelf moet onbeschadigd, ongebruikt zijn. Indien mogelijk in de originele verpakking teruggestuurd worden aan ons. Mocht de doos geopend zijn om het artikel te kunnen bekijken, dan kunt u deze zo goed mogelijk dichtmaken op een manier dat het artikel er niet uit kan vallen en kan beschadigen tijdens het transport.

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug als ik retourneer?
Na ontvangst van de door u geretourneerde artikel(en) krijgt u binnen 14 werkdagen uw retourbedrag teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer bij de bestelling.

Als ik retourneer moet ik dan ook mijn bijgeleverd kado mee terug sturen?
Ja, bij retourneren van uw bestelling vervalt ook uw recht op het bijgeleverde kado dat u ontvangen heeft. Deze moet u samen met uw bestelde artikel(en) aan ons retourneren. Indien u ervoor kiest om uw kado te houden, dan zullen wij genoodzaakt zijn deze kosten bij u in rekening te brengen. Het verkoopbedrag van het kadoproduct zullen wij verminderen van het openstaande retourbedrag.