Veelgestelde vragen: BESTELLEN

  • Hoe bestel ik bij HippeHangmatten.nl?
  • Ontvang ik een orderbevestiging van mijn geplaatste bestelling?
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren of een wijziging doorvoeren?
  • Ik wil graag iets van het merk Amazonas bestellen wat niet ( meer) online staat. Kan ik dit dan wel bestellen?
  • Is het ook mogelijk om een ander afleveradres te kiezen bij bestellen?
  • Graag lees ik iets meer informatie, dan wat er aangegeven wordt bij het artikel, voordat ik definitief besluit. Kan dit ?
  • Welke (ophang)accessoires passen bij mijn gewenste hangmat/hangstoel?
  • Welk kado krijg ik bij mijn bestelling?

Hoe bestel ik bij HippeHangmatten.nl?
Methode 1/ Direct:  Plaats het artikel(en) van uw keuze in de winkelwagen door op de button “in winkelwagen” te klikken. Ga naar het winkelwagen logo (rechts bovenin website) om uw bestelde product(en) te kunnen zien om vervolgens te klikken op “doorgaan naar afrekenen”. Vul hier uw gegevens in en doorloop de aangegeven stappen. Pas als u op de knop “bestelling plaatsen” drukt, is uw bestelling bij hippehangmatten.nl definitief en zal het bestelproces in gang gezet worden.

Methode 2/ Per Email: U verstuurt een bestel email naar [encrypted_email text=””]info@hippehangmatten.nl[/encrypted_email] met daarin vermeld:

  • Uw bestelling o.v.v. artikelnaam, de gewenste aantallen van het desbetreffende artikel en de prijs zoals aangegeven op de website ten tijde van de bestelling.
  • NAW gegevens t.b.v. factuur en het gewenste afleveradres
  • Uw telefoonnummer en emailadres
  • Bij een zakelijke bestelling het BTW nummer

Na ontvangst en lezen van uw e-mailbestelling ontvangt u binnen 2 dagen een factuur met hierop alle benodigde informatie, inclusief de bankgegevens van Hippe Hangmatten. Na ontvangst van betaling zal het bestelproces in gang gezet worden. Om uw bestelling zo spoedig mogelijk te laten verlopen adviseren wij u om na overboeking ons hiervan op de hoogte te stellen.

Ontvang ik een orderbevestiging van mijn geplaatste bestelling?
U ontvangt na de door u geplaatste bestelling binnen 24 uur een orderbevestiging met uw factuur in uw inbox voor uw eigen administratie. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of een wijziging doorvoeren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen en/of annuleren, adviseren wij u contact op te nemen via [encrypted_email text=””]info@hippehangmatten.nl[/encrypted_email].

Ik wil graag iets van het merk Amazonas bestellen wat niet ( meer) online staat. Kan ik dit dan wel bestellen?
U kunt hierover contact opnemen met de Klantenservice. Er zijn vaak diverse mogelijkheden om toch uw gewenste artikel te leveren.

Is het ook mogelijk om een ander afleveradres te kiezen bij bestellen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces krijgt u de mogelijkheid bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens om één ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt uzelf digitaal. Heeft u recht op een meegeleverd kado, dan wordt deze tezamen afgeleverd met de bestelling op het opgegeven afleveradres. Met uitzondering van een te ontvangen kortingsvoucher, deze wordt verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres van de bestelling.

Graag lees ik iets meer informatie, dan wat er aangegeven wordt bij het artikel, voordat ik definitief besluit. Kan dit?
Dit kan zeker! Onder What to Know vind u onder andere meer informatie over de verschillen in de hangmatten, hangstoelen, standaarden om zo tot een zo goed mogelijke en weloverwogen keuze te komen. Tevens vind u hier ook de wasvoorschriften en materiaaluitleg.

Welke (ophang)accessoires passen bij mijn gewenste hangmat/hangstoel?
Bij elk te bestellen artikel vind u bij ons onder het kopje “Ook leuk! Om mee te combineren:” in de produkttekst de verschillende systemen die bij dit specifieke artikel te gebruiken zijn.

Welk kado krijg ik bij mijn bestelling?
Het kado wordt bepaald op basis van het totaalbedrag van uw afgeronde bestelling, exclusief verzendkosten en afgeprijsde producten (het aantal artikelen is niet relevant):

Overzicht gratis kado’s:

Tot € 74,99
€ 75,00 – € 249,99
€ 250,00 of meer
: Een korting van 10% korting op uw volgende aankoop
: Superhandig lichtgewicht reiskleed
: Een Amazonas Travelset

Voor de uitgebreide voorwaarden klik hier.


Veelgestelde vragen: BETALEN

  • Via welke betaalwegen kan ik afrekenen bij HippeHangmatten.nl?
  • Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?
  • Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
  • Met welke banken kan ik met iDeal betalen?

Via welke betaalwegen kan ik afrekenen bij HippeHangmatten.nl?
De onderstaande betaalmethodes zijn afhankelijk en verschillend per land.

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Nederlandse bank.
  • Mistercash: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Belgische bank.
  • Bankoverschrijving: U ontvangt een email met aanwijzingen van Hippe Hangmatten om de betaling via overschrijving te voldoen.
  • EPS: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Oostenrijkse bank.
  • Giropay: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Duitse bank.
  • Sofort Banking: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Europese bank.
  • Bunq: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Nederlandse bank.

Voor elke betalingsmethode geldt, dat het bestelproces pas in gang gezet wordt na ontvangst van betaling.

Hoe werkt betalen middels Bankoverschrijving?
Indien u de betaling in eigen hand wilt houden door het totaalbedrag van uw bestelling over te schrijven van uw bank naar onze bank, dan kiest u in het bestelproces voor de optie: Bankoverschrijving . U kunt nu na uw online afgeronde bestelling de betaling overboeken o.v.v. uw naam en factuurnummer. De betaalgegevens staan op de ontvangen factuur in uw e-mail inbox. Voor elke betalingsmethode geldt, dat het bestelproces pas in gang gezet wordt na ontvangst van betaling.

Let op: de naam die u voor de overschrijving gebruikt is vof House of Woods, dit omdat Hippe Hangmatten.nl onderdeel is en handelt onder de naam van het moederbedrijf House of Woods (IBAN: NL64 INGB 0004 3579 51).

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Op de factuur wordt er onderscheid gemaakt van inclusief en exclusief BTW.

Met welke banken kan ik met iDeal betalen?
Als u bankiert via Internet bij de ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS, Regiobank, Triodos Bank, Knab, Van Lanschot Bankiers en Bunq kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen met Sisow bv. Na het plaatsen van uw bestelling, kiest u voor de betaalmethode iDeal. Er opent zich een scherm waarbij u kunt kiezen voor de bank waarbij u online bankiert. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internetbankieren. In principe wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt.